تا جایی که به یاد دارم ...
جمعه ای نبود که نوشته شود
" عجب جمعه ای " ...!
همیشه جمعه ها با درد گذشت ،
بد گذشت ،
یا جمعه هایی بودند که
هیچوقت نگذشت...!
هیچوقت...
نرگس_حریری
موضوعات مرتبط: غمگین
یادآوری...ما را در سایت یادآوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9