هر"پرهیزکاری" گذشته ای دارد
و هر"گناه کاری" آینده ای!
پس قضاوت نکن
میدانم اگر:
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم...
دنیا تمام تلاشش را میکند
تا مرا در شرایط او قرار دهد...
تا به من ثابت کند...
در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگر یم...
محتاط باشیم، در "سرزنش "
و "قضاوت کردن "دیگران
وقتی ؛
نه از " دیروز او" خبر داریم،
نه از "فردای خودمان".
تسخیرشدگان(داستایوفسکی)
موضوعات مرتبط: متن اموزنده
یادآوری...ما را در سایت یادآوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17