
xa0 به جمعه خوش آمدین امروز روز مهربانى خداست پنجره را بگشا بشنو خدا صدایت میزند بخند و لبخندت را به دیگران هدیه کن که خدا مهربانی را دوست دارد xa0 ...
ادامه مطلب
تا جایی که به یاد دارم ... جمعه ای نبود که نوشته شود " عجب جمعه ای " ...! همیشه جمعه ها با درد گذشت ، بد گذشت ، یا جمعه هایی بودند که هیچوقت نگذشت...! هیچوقت... نرگس_حریری موضوعات مرتبط: غمگین...
ادامه مطلب