کاش ...

خرید بک لینک

گاهی وقتها دلم بشدت میگیره بدون اینکه دلیلش و بدونم . بغض داره خفه میکنه منو ... هوا ابریه اما نه از اون ابری های زیبا که دوس دارم .. دلگیره !!

این بغض هایی که یهوویی به انسان هجوم میاره و دلیلش مشخص نیست ، اشنا هستن ! اینا همون دردهاییه که یه روز خیلی عذابمون داده . خیلی زجرمون داده .. خیلی تلاش کردیم که مشکل و حل کنیم و نتونستیم و در آخر تصمیم گرفتیم باهاش کناربیایم . سعی کردیم به دست فراموشی بسپریمش ! و اینکارو کردیم و یه جورایی فراموشش کردیم .... اما گاهی بازدوباره میاد سراغمون و چنگ میندازه و راه نفس کشیدنمون و میبره!! و ما گیج و منگ از خود می پرسیم که چی شد که حالم اینجور خراب شد ؟ چرا دلم گرفته ؟؟ دلیلش چیه ؟

اره این دردها آشنا هستن !! من میشناسم اونارو .....

موضوعات مرتبط: گاه نوشت

یادآوری...

ما را در سایت یادآوری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 19:11

صفحه بندی